Plaťte pouze za využívané služby
Přizpůsobíme se vašim potřebám
NOVÁ SMLOUVA OK
na servis vašeho výtahu nebo eskalátoru
VSTŘÍCNÉ SLUŽBY
- Vztah založený na důvěře.
- Anticipace problémů.
- Pružná řešení.
- Efektivní plnění.
TRANSPARENTNÍ SLUŽBY
- Jasná smlouva.
- Vyberte si služby, které potřebujete.
- Plaťte pouze za to, co využíváte.
- Mějte k dispozici pravdivé informace o stavu výtahu a kvalitě fungování.
SLUŽBY NA MÍRU
- Programy údržby šité na míru.
- Služby v souladu s vašimi potřebami.
- Servisní smlouva na míru dle využití vašeho zařízení.
DIGITÁLNÍ SLUŽBY
- Lepší efektivita.
- Lepší dostupnost a kontrola využití výtahu.
- Dálkové ovládání, dálková údržba, vzdálený monitoring.
SLUŽBY PRO VÍCE ZNAČEK
- Provádíme servis výtahů se zárukou vztahující se na jakoukoliv značku výtahů.
SLUŽBA 24 HODIN / OBSLUHA NA DÁLKU
- V případě nehody vám zajistíme telefonickou službu.
- Pokud to umožňuje váš ovládací systém, provádíme preventivní údržbu vašeho výtahu pomocí dálkového ovládání.
NOVÁ SMLOUVA OK:
Přizpůsobíme se vašim potřebám
Un ascensor más seguro.
Conectados desde cualquier lugar.
Toda la información de tu ascensor en tu smartphone.
Todos los datos siempre disponibles.
Muestra mensajes personalizados y comunícate con la cabina en tiempo real.
La mejor forma de ahorrar.
Siempre tendrás actualizado tu ascensor.
ZÁKLADNÍ SLUŽBY SOUČÁSTÍ SMLOUVY
Preventivní servisní prohlídky
Opravy poruch
24hodinová vyprošťovací služba
Účast na pravidelných inspekcích oprávněných kontrolních orgánů
ZVOLTE TYP PREVENTIVNÍ ÚDRŽBY, KTEROU POTŘEBUJETE
Od 3 do 12 návštěv ročně
Pro dodržení předpisů
Rozšíření podle vašich potřeb
ZVOLTE SI POŽADOVANOU ÚROVEŇ SLUŽEB PRO OPRAVY PORUCH
Technická pomoc od pondělí do pátku
Technická pomoc od pondělí do neděle
Přednostní asistence při poruše do 2 hod
Technická pomoc při poruše 365 dní
24hodinová asistence při poruše
VYHNĚTE SE PŘEKVAPENÍM NA FAKTUŘE ZA OPRAVY
Zvolte si, jaké náhradní díly chcete mít zahrnuty ve smlouvě:
Běžně používané materiály
Velké díly
Kompletní díly
OBSAHUJE DALŠÍ SLUŽBY
Instalace ekologicky účinného osvětlení LED
Údržbové kontroly přizpůsobené plánu, který nepoškodí vaši firmu
Úklid panoramatické kabiny
Sběr předmětů z šachetní jámy
Roční zpráva o stavu zařízení
Prodloužení záruky na 7 let
Aplikace MP MyLIFT umožňující přístup k informacím o nejnovějším servisu a smluvní a fakturační dokumentaci k vašemu výtahu.
TELEFONNÍ SLUŽBA PRO VYPROŠTĚNÍ UVĚZNĚNÝCH OSOB
Nabízíme vám různé možnosti, jak splnit normu EN81/28 pro komunikaci s vnějším prostorem kabiny v případě uvěznění.
Obnovte si zařízení 2G a vyhněte se digitálnímu výpadku, abyste v případě uvěznění nezůstali bez služby.
PŘIPOJENÝ VÝTAH
Tato sada umožňuje přeměnit výtah na připojené zařízení pro komunikaci s okolním světem v případě, že v kabině uvíznou lidé.
Díky ní lze také monitorovat možné incidenty a využívání zařízení.
MP CALLMYLIFT je aplikace, která vám umožní přivolat výtah a zvolit cíl, aniž byste museli stisknout tlačítka.
-
-
ZÁKLADNÍ SLUŽBY SOUČÁSTÍ SMLOUVY
Preventivní servisní prohlídky
Opravy poruch
24hodinová vyprošťovací služba
Účast na pravidelných inspekcích oprávněných kontrolních orgánů
-
-
ZVOLTE TYP PREVENTIVNÍ ÚDRŽBY, KTEROU POTŘEBUJETE
Od 3 do 12 návštěv ročně
Pro dodržení předpisů
Rozšíření podle vašich potřeb
-
-
ZVOLTE SI POŽADOVANOU ÚROVEŇ SLUŽEB PRO OPRAVY PORUCH
Technická pomoc od pondělí do pátku
Technická pomoc od pondělí do neděle
Přednostní asistence při poruše do 2 hod
Technická pomoc při poruše 365 dní
24hodinová asistence při poruše
-
-
VYHNĚTE SE PŘEKVAPENÍM NA FAKTUŘE ZA OPRAVY
Zvolte si, jaké náhradní díly chcete mít zahrnuty ve smlouvě:
Běžně používané materiály
Velké díly
Kompletní díly
-
-
OBSAHUJE DALŠÍ SLUŽBY
Instalace ekologicky účinného osvětlení LED
Údržbové kontroly přizpůsobené plánu, který nepoškodí vaši firmu
Úklid panoramatické kabiny
Sběr předmětů z šachetní jámy
Roční zpráva o stavu zařízení
Prodloužení záruky na 7 let
Aplikace MP MyLIFT umožňující přístup k informacím o nejnovějším servisu a smluvní a fakturační dokumentaci k vašemu výtahu.
-
-
TELEFONNÍ SLUŽBA PRO VYPROŠTĚNÍ UVĚZNĚNÝCH OSOB
Nabízíme vám různé možnosti, jak splnit normu EN81/28 pro komunikaci s vnějším prostorem kabiny v případě uvěznění.
Obnovte si zařízení 2G a vyhněte se digitálnímu výpadku, abyste v případě uvěznění nezůstali bez služby.
-
-
PŘIPOJENÝ VÝTAH
Tato sada umožňuje přeměnit výtah na připojené zařízení pro komunikaci s okolním světem v případě, že v kabině uvíznou lidé.
Díky ní lze také monitorovat možné incidenty a využívání zařízení.
MP CALLMYLIFT je aplikace, která vám umožní přivolat výtah a zvolit cíl, aniž byste museli stisknout tlačítka.
Jsme tu, abychom vám pomohli.
Napište nám, nebo zavolejte na +420 844 190 190.
Portfolio servisních služeb
VÝTAHŮ
ESKALÁTORY A POHYBLIVÉ CHODNÍKY
PLOŠINY A SCHODIŠŤOVÉ PLOŠINY
Preventivní servis v souladu s předpisy
Zlepšuje dostupnost a životnost zařízení.
Korektivní Servis
Rychle a účinně opravujeme jakékoli závady zařízení.
Prediktivní Servis
Díky dálkové kontrole určitých proměnných známe a informujeme vás o provozním stavu zařízení. Snažíme se zabránit poruchám dříve, než se objeví.
Servis Všech Značek
Znalost různých procesů a funkcí výtahu, bez ohledu
na technologii, je naší prioritou.
V našem trénikovém centru máme veškeré simulátory konkurenčních značek výtahů dostupných na trhu.
Máme síť techniků údržby, kteří mají bohaté zkušenosti se zařízeními všech značek a nabízí vynikající služby za konkurenceschopnou cenu.
Modernizace Výtahů
Částečnou modernizací zařízení stoupá životnost výtahu a zvyšuje se hodnota budovy.
Flexibilní rozpočet a možnost modernizace na etapy.
Záruka dobře odvedené práce a produkt s dlouhou životností.
Údržba Automatických Dveří
Nabízíme naše znalosti v oblasti výtahů,
pokud jde o bezpečnost a služby uživatelům automatických dveří.
– GARÁŽOVÉ DVEŘE – PRŮMYSLOVÉ DVEŘE – BARIÉRY A SLOUPKY – DVEŘE PRO PĚŠÍ –
POSKYTUJEME I
DALŠÍ SLUŽBY
- Specifické školení pro vedoucí zařízení.
- Audity kvality, bezpečnosti a prevence pracovních rizik.
- Programy na kontrolu bezpečnosti.
- Flexibilní pracovní doba.
- Rozšířené technické služby (24 hodin / 365 dní).
- Technická asistence při normativních kontrolách (OCAs).
Technologie „connected lifts“
Zlepšuje dostupnost a kontrolu používání výtahu.
Konektivita našich výtahů nám umožňuje nepřetržitou kontrolu, díky které můžeme anticipovat případné incidenty. Takto jsou bezpečnější a vždy schopné provozu.
BEZPEČNOST PŘEDEVŠÍM
Produkt navržený, vyrobený a smontovaný v souladu s mezinárodními, místními a specifickými bezpečnostními normami.
- Údržba na místě a prostřednictvím vzdáleného monitoringu. Dbáme na správné fungování výtahu 24 h, 365 dní v roce.
- Přímá bezpečnost (nebo asistence) pro cestující: komunikace s cestujícími v kabině 24 h, automatické vyproštění bez nutnosti dodávky elektrické energie do budovy.
- Udržujeme bezpečnost vašeho výtahu v čase, a to díky specifické údržbě vytvořené pro jednotlivá zařízení v závislosti na jejich používání a okolnostech, aktualizace za pomoci nových technologií.